e-PROMO pasūtījumu noteikumi
Redakcija Nr. 1.2,
13.11.2024.
e-PROMO pasūtījumu noteikumi
1. PAMATNOTEIKUMI
1.1. Šie e-PROMO tiešsaistes veikala noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir abām pusēm juridiski saistošs dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču pirkšanas, apmaksas, piegādes noteikumus un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus noteikumus, kas saistīti ar iepirkšanos e-PROMO tiešsaistes veikalā.
1.2. „Sanitex“ SIA, reģistrācijas numurs 40003166842, juridiskā adrese Liepu aleja 4, Rāmava, Ķekavas pag., Ķekavas nov., LV-2111, ir e-PROMO veikalā piedāvāto preču pārdevējs (turpmāk – Pārdevējs).
1.3. Pircējs ir jebkura persona, kurai ir PROMO Cash&Carry karte un kura ir reģistrējusies e-PROMO veikalā (turpmāk – Pircējs). Reģistrēties e-PROMO veikalā un pasūtīt tur piedāvātās preces ir tiesīgas juridiskas personas un fiziskās personas ar pilnu rīcībspēju. Alkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus drīkst iegādāties tikai personas, kuras ir sasniegušas 18 gadu vecumu.
1.4. Lai reģistrētos e-PROMO veikalā, Pircējam ir jāiepazīstas un jāpiekrīt šiem Noteikumiem.
1.5. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt Noteikumus. Izmaiņas vai papildinājumi Noteikumos tiks paziņoti parastajos e-PROMO veikala saziņas veidos. Pircējs var tikt informēts arī caur viņa e-PROMO veikala profilu.
1.6. Noteikumi tiek piemēroti jebkuram Pircēja e-PROMO veikalā veiktajam pasūtījumam, attiecīgi pirms jauna preču pasūtījuma veikšanas Pircējam ir pienākums iepazīties ar aktuālo Noteikumu redakciju. Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību un ir pilnībā atbrīvots no riskiem vai atbildības, kas var rasties, ja Pircējs nav iepazinies ar aktuālo Noteikumu redakciju, lai gan viņam šī iespēja ir nodrošināta.
1.7. Ja Pārdevējs un Pircējs ir noslēguši atsevišķu pirkuma-pārdošanas līgumu, uz kura pamata Pircējs veic pasūtījumus e-PROMO veikalā, pretrunu gadījumā starp šiem Noteikumiem un pušu atsevišķi noslēgto pirkuma-pārdošanas līgumu, tiek piemēroti noteikumi un nosacījumi, par kuriem puses vienojušās atsevišķi.
1.8. E-PROMO veikals darbojas Latvijas Republikas teritorijā, taču preču piegādes teritorijas nosaka Pārdevējs vienpusēji, un tam ir tiesības jebkurā laikā tās ierobežot vai paplašināt, Pircēju par to informējot ePROMO profilā.
1.9. Šobrīd preces var tikt piegādātas Rīgas, Valmieras, Daugavpils, Liepājas teritorijā.
2. REĢISTRĒŠANĀS
2.1. Lai Pircējs izmantotu e-PROMO veikalu un pirktu tajā piedāvātās preces, Pircējam ir jāreģistrējas e-PROMO veikala sistēmā, aizpildot reģistrācijas anketu. Pirms reģistrēšanās Pircējam jābūt PROMO Cash&Carry klienta kartei.
2.2. Ja Pircējam neizdodas reģistrēties e-PROMO veikalā, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju, izmantojot Noteikumos norādīto kontaktinformāciju.
2.3. Aizpildot reģistrēšanās anketu, Pircējam jānorāda pareizi un precīzi personas dati un jāsniedz papildus informācija, kas atzīmēta ar zvaigznīti. Pārdevējs nav atbildīgs par nepareizu Pircēja pasūtījuma izpildi, ja Pircējs ir iesniedzis neprecīzu un/vai nepareizu informāciju.
2.4. Reģistrācijas anketā Pircējam jānorāda sekojošie personas dati: klienta kartes numurs, personas informācija piegādes adrese, citi preču piegādei nepieciešamā informācija.
2.5. Pircēja reģistrācija nevar tikt pabeigta, neievadot visu nepieciešamo informāciju vai nesniedzot visas prasītās piekrišanas.
2.6. Pircējam jebkurā laikā ir tiesības neierobežoti mainīt vai papildināt savus reģistrācijas datus, izņemot pieteikšanās vārdu. Pircējs var anulēt savu reģistrāciju
2.7. Reģistrējoties, Pircējs izveido individuālos pievienošanās datus (lietotājvārds un parole) un apņemas tos glabāt noslēpumā un neizpaust trešajām personām. Ja pievienošanās datus izveido Pārdevējs, Pircējs tos saņems e-pastā. Pārdevēja izveidotais un epastā nosūtītais lietotājvārds un parole Pircējam jānomaina pirmo reizi pievienojoties tiešsaistes veikalam.
2.8. Ja Pircēja e-PROMO veikala pievienošanās datus izmanto trešā persona, Pārdevējs to uzskata par Pircēju. Pārdevējs nav atbildīgs par trešo personu pievienošanos, izmantojot Pircēja pievienošanās informāciju.
2.9. Ja Pircējs pazaudē pievienošanās datus, viņš nekavējoties par to informē Pārdevēju, izmantojot noteikto kontaktinformāciju, vai maina pievienošanās datus, ieejot e-PROMO veikala sistēmā.
3. PREČU CENA UN DAUDZUMS
3.1. E-PROMO veikala produktu katalogā precēm norādītās pārdošanas cenas ir eiro (EUR) kopā ar PVN.
3.2. Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un maksimālo preču daudzumu vienā pasūtījumā. Informācija par to ir sniegta e-PROMO produktu katalogā.
3.3. Preces tiek pārdotas par cenu, kas precei ir noteikta preču pasūtīšanas brīdī. Pilna pasūtījuma cena var iekļaut piegādes izmaksas un citus skaidri norādītus maksājumus.
3.4. Preču cenas e-PROMO veikalā var atšķirties no preču cenām Pārdevēja tirdzniecības vietā PROMO Cash & Carry. Ja pasūtījuma veikšanas brīdī preču cena atšķiras e-PROMO veikalā un PROMO Cash&Carry tirdzniecības vietā, tiek piemērota e-PROMO produktu katalogā noteiktā cena.
4. PREČU PASŪTĪŠANA UN APMAKSA
4.1. Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu Pārdevējam, kad pēc preču izvēles savā e-PROMO profilā un iepirkuma groza izveidošanas, Pircējs apmaksā pasūtījumu.
4.2. Katrs pasūtījums tiek uzskatīts par atsevišķus starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtu pirkšanas-pārdošanas līgumu, kas tiek reģistrēts un glabāts Pārdevēja datu bāzē.
4.3. Minimālā pasūtījuma summa ir EUR 50, e-PROMO veikala sistēmā mazāki pasūtījumi netiek pieņemti.
4.4. Ja kopējā pasūtījuma summa ir mazāka par EUR 100, Pircējam papildus pasūtījuma summai jāmaksā fiksēta piegādes maksa EUR 3,99.
4.5. Var tikt piemērota preču katalogā norādītā papildus samaksa par preču iesaiņojumu. Ja šāda papildus samaksa netiek norādīta, tiek uzskatīts, ka iepakojuma maksa ir iekļauta piegādes izdevumos.
4.6. Noformēto pasūtījumu var apmaksāt tikai e-PROMO noteiktajos apmaksu veidos. Pasūtījums ir jāapmaksā pirms preču piegādes.
4.7.Ja pasūtījums netiek apmaksāts pirms preču piegādes, kā arī tad, ja Pārdevējs nesaņem maksājumu no Pircēja maksājuma iestādes, pasūtījums tiek atcelts.
4.8. Pasūtījumu nav iespējams noformē, ja Pārdevējs pasūtījuma izdarīšanas brīdī neveic piegādes uz Pircēja norādīto adresi, pasūtījumu nav iespējams pabeigt.
4.9. Ja Pircējam ir neapmaksāti rēķini, Pārdevējs var izvēlēties preces nepārdot vai pārdot, Pircējam papildus samaksājot daļu no kavētajām summām. Parāda segšanas papildu daļa katram Pircējam tiek noteikta pēc Pārdevēja izvēles un ir norādīta pasūtījumā.
4.10. Ja Pārdevējs un Pircējs ir noslēguši atsevišķu pirkuma-pārdošanas līgumu, saskaņā ar kuru Pārdevējs piešķir Pircējam kredīta limitu un pēcapmaksu, Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var piešķirt šādus apmaksas nosacījumus arī pirkumiem, kas veikti saskaņā ar šiem Noteikumiem.
5. PREČU PIEGĀDE
5.1. Preces tiek piegādātas to pilsētu teritorijās, kurās fiziski atrodas PROMO Cash&Carry tirdzniecības vietas (skat. Šo noteikumu 1.8.1.punktu). Veicot pasūtījumu, Pircējs izvēlas piemērotāko piegādes laika intervālu un datumu. Precīzs piegādes laiks tiek noteikts atkarībā no izvēlētā piegādes veida un pasūtītajām precēm. Ja Pārdevējs un Pircējs ir noslēguši atsevišķu pirkuma-pārdošanas līgumu, preces var tikt piegādātas visā Latvijas teritorijā.
5.2. Preču piegādes pakalpojums tiek veikts bez maksas, ja Pircēja pasūtīto preču vērtība nav mazāka kā EUR 100 kopā ar PVN.
5.3. Preces tiek piegādātas Pircēja izvēlētajā laika intervālā. Pircējs telefoniski var tikt informēts par precīzu paredzamo piegādes laiku. Ja neizdodas sazināties ar Pircēju un/vai piegādāt preces, pasūtījums tiek atcelts un Pircējam Noteikumos noteiktajā kārtībā tiek atgriezta samaksātā nauda.
5.4. Veicot preču pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes adresi.
5.5. Pircējs apņemas personīgi saņemt preces. Ja Pircējs nevar pieņemt preces personīgi, bet Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto piegādes adresi un tiek nodotas citai personai, tiek uzskatīts, ka Pārdevējs ir pienācīgi piegādājis preces un Pircējam nav tiesības par to Pārdevējam izteikt jebkādas pretenzijas.
5.6. Pircējs saprot un piekrīt, ka atsevišķos gadījumos Preču piegāde var kavēties neplānotu un no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par preču piegādi.
5.7. Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņa pārkāpumiem arī gadījumos, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai tiek iegādātas ar nokavējumu Pircēja vainas vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ.
5.8. Preču piegādes brīdī Pircējam ir jāpārbauda preču daudzums un ārējā iepakojums. Pieņemot preci, Pircējam jāinformē Pārdevējs par daudzuma vai ārējā iepakojuma trūkumiem. Vēlākas pretenzija netiek pieņemtas, ja vien Pircējs nesniedz pierādījumus, kas apliecina trūkumu esamību.
5.9. Pircējs piekrīt, ka Pārdevēja pārstāvis, kas veic preču piegādi, nofotografēs preces (nefotografējot personu, kas saņem preci), kā pierādījumu pienācīgai preču piegādei Pircējam.
5.10. Par piegādātās preces kvalitātes trūkumiem Pircējs informē Pārdevēju ne vēlāk kā 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā pēc preču piegādes.
5.11. Pircējs ir tiesīgs Pārdevēju informēt par preces slēptajiem trūkumiem preču derīguma vai garantijas termiņā, ne vēlāk kā 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā no to atklāšanas brīža.
5.12. Ja Pircējs neveic šīs darbības un defekti radušies transportēšanas laikā bojāta iepakojuma dēļ, par ko Pircējs nav paziņojis augstāk noteiktajā kārtībā, tad Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par preču bojājumiem.
5.13. Komplektējot sveramos produktus, Pārdevējs izvēlas tādu produktu skaitu, kuru svars ir vistuvākais Pircēja pasūtītajam produkta svaram. Ja Pircējam tiek piegādāta prece mazākā svarā kā Pircējs pasūtījis, Pārdevējs atgriež Pircējam cenas starpību šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
5.14 .Pārdevējam nav pienākums nodrošināt precīzu pasūtītās preces svaru. Sveramās preces cena tiks noteikta atbilstoši Pircēja pasūtījumā noteiktajai preces cenai. Ja faktiskais preces svars ir lielāks kā pasūtījumā norādītais preces svars, Pircējam nav jāmaksā starpība. Ja preces faktiskais svars ir mazāks kā pasūtījumā norādītais svars, tad cenu atšķirība starp piegādāto un pasūtīto svaru tiks atgriezta Pircējam tādā pašā veidā, kādā Pircējs ir veicis pasūtījuma apmaksu.
6. ALKOHOLISKO DZĒRIENU UN CITU AKCĪZES PREČU PIEGĀDE
6.1. Pircējs var pasūtīt alkoholiskos dzērienus jebkurā laikā, bet šie produkti tiek piegādāti tikai laikā starp 8:00 un 22:00 (jebkurā gadījumā, ievērojot e-PROMO piegādes darba laiku).
6.2. Alkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus var pasūtīt un saņemt tikai persona, kas sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu.
6.3. Pārdevējam ir aizliegts pārdot un Pircējiem, kas saskaņā ar tiesību aktiem ir atzīstami par patērētājiem (fiziskas perosnas), ir aizliegts Pirkt, izmantojot distances saziņas līdzekļus (tostarp ePROMO veikalā), tabakas izstrādājumus, tabakas aizstājējproduktus, elektroniskās smēķēšanas ierīces un to uzpildes tvertnes.
6.4. Vienīgi Pircēji - juridiskas personas, kurām ir visas tiesību aktos noteiktās atļaujas un licences akcīzes preču iegādei, var veikt šo noteikumu 6.3.punktā norādīto preču pasūtījumus ePROMO, ja Pārdevējs un Pircējs ir noslēguši atsevišķu pirkuma-pārdošanas līgumu, kas ir pamats šādu preču pārdošanai un piegādei.
6.5. Ja preču, kuras var iegādāties tikai no noteikta vecuma, piegādes brīdī Pircējam nav derīgs personu apliecinošs dokuments, kas apliecina viņa vecumu, šādas preces Pircējam netiks nodotas. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka pasūtījums ir daļēji neizpildīts Pircēja vainas dēļ.
6.6 Ja pasūtījums no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ tiek piegādāts pirms vai pēc normatīvos aktos noteiktā laika un pasūtījums satur alkoholiskos dzērienus, alkoholiskie dzērieni Pircējam netiek nodoti un Pārdevējs atgriež naudu, kas samaksāta par šiem produktiem.
7. PREČU KVALITĀTES GARANTIJA
7.1. Katras e-PROMO pārdotās preces īpašības vispārīgi ir noteiktas katrai precei pievienotajā aprakstā.
7.2. Preces, kurām ir ražotāja garantija, tiek pārdotas ar garantijas talonu, kas satur informāciju par garantijas noteikumiem. Informāciju par garantijas pakalpojumu var saņemt, zvanot pa tālr. +371 80005414.
7.3. Pircējs apzinās, ka Pircēja izmantotā monitora iestatījumu dēļ preces krāsa, forma vai citas īpašības tiešsaistes veikalā var atšķirties no patiesā izmēra, formas un krāsas, tāpēc Pārdevējs nav atbildīgs par šādām neatbilstībām.
7.4. Preču kvalitātes garantiju Pārdevējs nosaka atbilstoši ražotāja pienākumiem un piemērojamo normatīvo aktu prasībām.
7.5. Ja garantijas periodā noskaidrojas, ka prece neatbilst kvalitātes prasībām, defekts nav radies tās nepareizas uzglabāšanas vai izmantošanas dēļ un Pircējs nekavējoties informē Pārdevēju par šādiem trūkumiem, Pārdevējs veic preces nomaiņu ar jaunu preci. Pircējam ir pienākums preci piegādāt garantijas pārbaudei un/vai remontam.
8. PREČU APMAIŅA UN ATGRIEŠANA
8.1 Ja atbilstoši tiesību aktu noteikumiem Pircējs ir patērētājs,ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas pēc preču piegādes Pircējs ir tiesīgs atcelt ar Pārdevēju noslēgto pirkuma līgumu, par to informējot Pārdevēju rakstveidā (e-pasta, norādot atgriežamās preces un pasūtījuma numuru).
8.2. Pircēja tiesības atcelt distances pirkuma līgumu tiek īstenotas saskaņā ar Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (turpmāk – MK noteikumi).
8.3. Pēc rakstiska paziņojuma par atkāpšanos no distances līguma iesniegšanas, Pircējam jāsniedz Pārdevējam nepieciešamā informācija un jāatgriež preces Noteikumos noteiktajā kārtībā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā.
8.4. Pircējam arī ir tiesības atgriezt un pieprasīt tādu preču apmaiņu, kas neatbilst pasūtījumam vai ir bojātas, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un citu Latvijas Republikas normatīvo aktu noteikumiem.
8.5. Jebkurā gadījumā ātri bojājošas preces ar īsu derīguma termiņu, kā arī preces, kas uzskatītas MK noteikumos, nav atgriežamas un apmaināmas.
8.6. Šajos noteikumos paredzētajos gadījumos prece var tikt atgriezta, ja tā nav bojāta vai tās izskats nav būtiski izmainīts un tā nav lietota (nav noplēstas orģinālās etiķetes un marķējumi). Atgriežamajām vai apmaināmajām precēm jābūt nezaudējušām to parasto pārdošanas izskatu (etiķetes nav noņemtas vai bojātas, aizsargplēves nav noplēstas utt.) un nelietotām. Prece jāatgriež orģinālajā iepakojumā tādā pašā komplektācijā, kā tā tika nodota Pircējam, kopā ar pirkuma apliecinošiem dokumentiem, garantijas talonu (ja izsniegts), lietošanas instrukcijām un citiem preces piederumiem. Ja prece nav pilnā komplektācijā, ir bojāta, netīra vai neatbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības šādu preci nepieņemt, to neapmainīt un Pircējam par preci neatgriezt naudu.
8.7. Pircējs preces atgriež vai apmaina pušu iepriekš saskaņotā laikā un vietā. Pircējam preces jānogādā uz Pārdevēja adresi vai, ja puses tā vienojušās, jāsaņem tās no Pārdevēja. Visas izmaksas, kas ir saistītas ar preču atgriešanu, sedz Pircējs.
8.8. Ja Pircējs atgriež kvalitatīvas un/vai pasūtījumam atbilstošas preces, Pircējam netiks atgriezta piegādes maksa. Gadījumā, ja piegādes maksa netika piemērota, Pārdevējam ir tiesības no Pircējam atgrieztās preču samaksas ieturēt piegādes maksu.
8.9. Ja Pārdevējs un Pircējs ir noslēguši atsevišķu pirkuma-pārdošanas līgumu, preču atgriešana notiek attiecīgajā līgumā noteiktajā kārtībā.
8.10. Saistībā ar preču atgriešanu lūdzu sazinieties ar mums epastā: [email protected] vai zvanot uz: +371 80005414.
8.11. Nauda par atgrieztajām precēm tiek atmaksāta uz Pircēja kontu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču atgriešanas dienas.
9. ATBILDĪBA
9.1. Pircējs ir atbildīgs par to, lai e-PROMO veikala reģistrācijas anketā norādītie dati būtu precīzi. Pārdevējs neuzņemas jebkāda veida atbildību, ja Pircējs reģistrācijas anketā ir sniedzis neprecīzus datus.
9.2. Pircējs atbild par visām tā veiktajām darbībām, izmantojot ePROMO tiešsaistes veikalu.
9.3. Pircējs ir atbildīgs par savu pievienošanās datu (lietotājvārds un parole) nodošanu trešajām personām. Ja e-PROMO veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pieslēgusies tiešsaistes veikalam, izmantojot Pircēja pievienošanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.
9.4. Pārdevējs nekādā gadījumā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies tādēļ, ka Pircējs, neievērojot tā pienākumus un Pārdevēja ieteikumus, neizlasīja šos Noteikumus, kaut arī viņam tika nodrošināta šāda iespēja.
9.5. Ja Pārdevējs pārkāpj šos Noteikumus, Pārdevējs būs atbildīgs tikai par tiem zaudējumiem, kas Pircējam radušies tieši šāda pārkāpuma rezultātā un tikai tādā apmērā, kāds bija saprātīgi paredzams abām pusēm.
10. KONTAKTINFORMĀCIJA UN SAZIŅAS VEIDI
10.1. Pārdevējs var nosūtīt Pircējam visus paziņojumus e-pastā uz e-pasta adresi vai ar SMS uz telefona numuru, kas tika norādīti reģistrācijas anketā. Pārdevēja pārstāvjiem ir tiesības sazināties ar Pircēju pa norādīto telefona numuru, ja rodas jautājumi saistība ar pasūtījuma izpildi.
10.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus iesniedz Pārdevējam, izmantojot šādus saziņas līdzekļus:
10.2.1. Intercom tiešsaistes lietotni Pārdevēja mājas lapā www.sanitex.lv
10.2.2. Zvanot uz telefona numuru: +371 80005414;
10.2.3. Rakstot uz e-pasta adresi: [email protected]
10.3. Noteikumos paredzētajos gadījumos Pārdevējs sniedz paziņojumus, izmantojot šādus saziņas veidus: mājas lapā www.sanitex.lv, www.epromo.lv„Promo Cash&Carry“ Facebook profilā, uz reģistrēto Pircēju e-pasta adresēm.
11. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA
11.1. Pircēja personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Pārdevēja Privātuma politiku. Ja Pircējs pasūta preces e-PROMO veikalā, tiek pieņemts, ka Pircējs piekrīt Pircēja personas datu apstrādei un apliecina, ka visa sniegtā informācija un personas dati ir pareizi un patiesi.
11.2. Pircēja personas dati tiks izmantoti Pircēja identificēšanai, nosakot, vai Pircējs ir pilngadīgs (Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos ne mazāk kā 18 gadu vecs, vai sasniedzis citu normatīvajos aktos noteikto vecumu attiecīgo preču iegādei) , preču pārdošanai un piegādei, grāmatvedības dokumentu izsniegšanai, lai atmaksātu pārmaksas vai naudu par Pārdevējam atgrieztajām precēm, parādu administrēšanai un citu saistību izpildei, kas izriet no pirkšanas-pārdošanas līguma.
11.3. Pircēja personas dati tiks apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos tikai ar Pircēja piekrišanu. Pircēja piekrišana tiek izteikta, atzīmējot atbilstošos laukus reģistrācijas anketā, un to var mainīt (piekrist vai atteikties) savā e-PROMO kontā.
12. DARBĪBAS IEROBEŽOJUMI
12.1. Ņemot vērā e-PROMO veikala tehniskās iespējas, Pārdevējam ir tiesības pieņemt lēmumu ierobežot reģistrēto Pircēju skaitu.
12.2. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā, nenorādot iemeslus, apturēt jaunu pasūtījumu pieņemšanu no Pircēja, informējot Pircēju e-PROMO lietotāja profilā vai citā saziņas veidā.
12.3. Ja Pārdevēja rīcībā ir dati, ka Pircējs mēģina traucēt e-PROMO veikala stabilu darbību vai drošību vai pārkāpj tā pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties, bez brīdinājuma, ierobežot vai apturēt tā piekļuvi e-PROMO veikalam un/vai anulēt Pircēja lietotāja reģistrāciju. Jebkuri mēģinājumi ietekmēt e-PROMO veikala darbības stabilitāti tiks izmeklēti un, nepieciešamības gadījumā, par to tiks paziņots tiesībsargājošajām iestādēm.
12.4. Īpašu apstākļu gadījumā Pārdevējs var uz laiku apturēt vai pārtraukt e-PROMO veikala darbību, bez iepriekšēja paziņojuma Pircējam.
13. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
13.1. Šie Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
13.2. Ja tiesa vai cita kompetenta iestāde lemj, ka kāds no Noteikumu nosacījumiem neatbilst normatīvo aktu prasībām, tas tiek uzskatīts par spēkā neesošu un aizvietotu ar citu, pēc iespējas tuvāku nosacījumu, kas atbilst normatīvo aktu prasībām.
13.3. Visi strīdi starp Pircēju un Pārdevēju tiek risināti sarunu ceļā. Pirmkārt, Pircējam ir pienākums sazināties ar Pārdevēju, aizpildot saziņas formu e-PROMO veikala profilā. Ja Pārdevējs neatbild vai neatrisina Pircēja prasījumu abpusēji pieņemamā veidā 14 dienu laikā no Pircēja prasījuma saņemšanas dienas, strīds tiek risināts atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.